۱۲ پاسخ

نه امسال نمینویسم
تکلیف مملکت و خودمون مشخص نیست
چ برسه بچها

نه چون مجازی بشه چیکارکنیم؟پولمون میپره

نه هنوز موندم تا شهریور ببینم اوضاع چطور میشه شاید اصلا نفرستم چون پسرم دو سال مهد رفت خودمم تو خونه انقدر باهاش کار کردم نیازی به پیش دبستانی نداره خودمم تربیت معلم خوندم راحت میتونم تا پایه چهارم باهاش کار کنم به جاش بفرستم کلاس های آی مت موسیقی و ورزشی

من امروز رفتم اسم نوشتم ولی هنوز شهریه ندادم..موندم اگه مجازی شد چیکار کنم

نه هنوز اینجا گویا آخر خرداد ثبت نام میکنن

حالا که قراره دوباره جنگ بشه با این وضع و اوضاع نمیدونم چکار کنم

من منتظرم ببینم اوضاع چی میشه شهریور میرم برای ثبت نام

الان همه مادرا میگن چ فکریه و...
من نمیفرستم دخترم و مستقیم ان شالله میفرستمش مدرسه.خودم تو خونه باهاش کار کردم کل الفبا رو بلده.بنظرم پول اضافس و الانم که وضع مملکت مشخص نیست چی میخواد بشه.

بله بیعانه دادیم از تیر ماه شروع میشه

سلام نه هنوز اطلاع ندارم باید اپل کجا برم

اره گلم‌.

نه نمیدونم کجا برم کی برم هیچی اطلاعات ندارم

سوال های مرتبط

مامان قهرمان مامان قهرمان ۵ سالگی
چندروز دارم میبینم خیلی ها اینجا سوال میپرسن که پیش دبستانی 2 اجباری هست یا نه، ایا بچه هایی که امسال باید بروند پیش دبستانی الان باید ثبت نام کنیم یا نه؟
من خودم مربی پیش دبستانی هستم، وبا توجه به اطلاعاتی که دارم، پیش دبستانی اجباری نیست وشما تا اواخر شهریور یا حتی اوایل مهرماه میتونید بچه هاتون رو پیش دبستانی ثبت نام کنید ولی اجباری نیست وفقط برای ثبت نام کلاس اول اون نامه سنجش نیاز هست که به وقتش میتونید اسم بچه هاتون رو از طریق کافی نت توی سامانه سنجش ثبت کنید وبعد از مراحل سنجش یه نامه میدند که اون برای ثبت نام کلاس اول نیاز هست
اگر قراره پیش دبستانی اجباری باشه باید پیش دبستانی دولتی هم باشه تا والدینی که توی هزینه مشکل دارند بتونن بچه هاشون رو توی پیش دبستانی دولتی ثبت نام کنند
الان مدیران مهدکودک برای اینکه پثل بیشتری به جیب بزنن میگن اجباریه، یا میگن ظرفیت داره تکمیل میشه و با ترفند خودشون والدین رو ترغیب میکنن که ثبت نام کنند