نه امسال نمینویسم
تکلیف مملکت و خودمون مشخص نیست
چ برسه بچها
نه چون مجازی بشه چیکارکنیم؟پولمون میپره
نه هنوز موندم تا شهریور ببینم اوضاع چطور میشه شاید اصلا نفرستم چون پسرم دو سال مهد رفت خودمم تو خونه انقدر باهاش کار کردم نیازی به پیش دبستانی نداره خودمم تربیت معلم خوندم راحت میتونم تا پایه چهارم باهاش کار کنم به جاش بفرستم کلاس های آی مت موسیقی و ورزشی
من امروز رفتم اسم نوشتم ولی هنوز شهریه ندادم..موندم اگه مجازی شد چیکار کنم
نه هنوز اینجا گویا آخر خرداد ثبت نام میکنن
حالا که قراره دوباره جنگ بشه با این وضع و اوضاع نمیدونم چکار کنم
من منتظرم ببینم اوضاع چی میشه شهریور میرم برای ثبت نام
الان همه مادرا میگن چ فکریه و...
من نمیفرستم دخترم و مستقیم ان شالله میفرستمش مدرسه.خودم تو خونه باهاش کار کردم کل الفبا رو بلده.بنظرم پول اضافس و الانم که وضع مملکت مشخص نیست چی میخواد بشه.
بله بیعانه دادیم از تیر ماه شروع میشه
سلام نه هنوز اطلاع ندارم باید اپل کجا برم
اره گلم.
نه نمیدونم کجا برم کی برم هیچی اطلاعات ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.