خانوما بچه هاتون پیش دبستانی ثبت نام کردید؟؟؟

۱۹ پاسخ

نه هنوز

نه هنوز نمی‌دونم وضعیت چجوریه باید مطمئن بشم بعد میرم

نه.

فعلا ن زوده

نه بابا


تو این اوضاع توبه نمی‌کنید بچه هاتونو نفرستید

وا

نه هنوز ، منم صبر کردم ببینم وضعیت چطور میشه

من دخترم مهد میره پیش ۱
الانم کلاسشون آنلاین
انشاالله از مهر ماه میره پیش ۲
همون مکان
ثبت نام خودشون میکنن
فقط دیروز پیام دادن،گفتن شنبه بیاین لیست لوازم تحریر رو بگیرید و خیاط میاد برای اندازه گیری لباس فرم

فعلا زوده

تیر ماه

انتخاب پیش دبستانی خیلی سخته
من هنوز ثبت نام قطعی نکردم
اسم نوشتم جایی قراره تماس بگیرن برم ببینم چجوریه ولی هنوزم دارم دنبال میگردم

ن فعلا نمیبرمش
معلوم نیس شرایط چی بشع

منم نمیدونم شرایط چجوری میشه

مهد دخترم ثبت نامها رو انجام داده به منم پیام دادن ولی من هنوز نمیدونم مدرسه ببرم برای پیش ۲ یا همون مهد خودش که میرفته هنوز ثبت نام نکردم

هتوز زوده گول تبلیعاتشونو نخورین ک میگن ظرفیت داره تکیمیل میشه

ن فعلا باید دید وضعیتمون چی میشه

من مهدکودک انتخاب کردم ولی هنوز نرفتم برا ثبت نامش

اسمشو نوشتم ولی هنوز پول ندادم

خیر. هنوز نمیدونم کدوم مدرسه ثبت نامش کنم🥴

تماس گرفتم قراره برم برای معارفه و پیش ثبت نام، البته دو سه جا مدنظرمه اول میبینم بعد تصمیم میگیرم کدومش

سوال های مرتبط

مامان قهرمان مامان قهرمان ۵ سالگی
چندروز دارم میبینم خیلی ها اینجا سوال میپرسن که پیش دبستانی 2 اجباری هست یا نه، ایا بچه هایی که امسال باید بروند پیش دبستانی الان باید ثبت نام کنیم یا نه؟
من خودم مربی پیش دبستانی هستم، وبا توجه به اطلاعاتی که دارم، پیش دبستانی اجباری نیست وشما تا اواخر شهریور یا حتی اوایل مهرماه میتونید بچه هاتون رو پیش دبستانی ثبت نام کنید ولی اجباری نیست وفقط برای ثبت نام کلاس اول اون نامه سنجش نیاز هست که به وقتش میتونید اسم بچه هاتون رو از طریق کافی نت توی سامانه سنجش ثبت کنید وبعد از مراحل سنجش یه نامه میدند که اون برای ثبت نام کلاس اول نیاز هست
اگر قراره پیش دبستانی اجباری باشه باید پیش دبستانی دولتی هم باشه تا والدینی که توی هزینه مشکل دارند بتونن بچه هاشون رو توی پیش دبستانی دولتی ثبت نام کنند
الان مدیران مهدکودک برای اینکه پثل بیشتری به جیب بزنن میگن اجباریه، یا میگن ظرفیت داره تکمیل میشه و با ترفند خودشون والدین رو ترغیب میکنن که ثبت نام کنند