۴ پاسخ

سلام عزیزم ازمایش غربالگری منم مثل شماس فری بتام ۰/۴۲ نمودارم عین شما دکتر چی گفته بود اون موقع؟بچه تون سالم خداروشکر

تا یکسال ممنوعه تو همه جای دنیا ، هم پتو هم بالش ...

من رفلاکس داره بچم باید حتما بالشت کوچیک بزارم

یه بالش خیلی باریک بذار عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی
مامان فسقل بچه👼🍭 مامان فسقل بچه👼🍭 ۱۰ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی