شما زیر سر بچه هاتون بالش می‌زارید؟!

۸ پاسخ

من نه، تشکشو تنظیم میکنم، زاویه ۳۰ درجه میدم بهش

من بخاطر رفلاکس مجبورم اگه رو تختش نحوابه باید بالشت بزارم

بله من میزارم

صد درصد اره دیگه☹️

نه خیلی خطرناکه خدای نکرده باعث خفگی میشه

بله ولی پسرم خودش فرار می‌کنه ا بالش سرشو میندازه رو‌پتوش

اري.

آرع رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل بچه👼🍭 مامان فسقل بچه👼🍭 ۱۰ ماهگی