خانوما زیر سر بچه هاتون متکا میزارید؟

۹ پاسخ

منم میذارم به پهلو هم میخوابونمش

منم میزارم تازه دکتر گف دوتا کوچیک بزار بخاطر قولنجش

بله یه دونه نازک کوچولو میزاشتم بخاطر رفلاکس

من بالشت فرمدهی میزارم

اره باید سرشون بالاتر از بدنشون باشه

من میذارم بخاطر رفلاکسش

آره من میزارم

اره ، دکتر ب من گفت موقع شیر خوردن خصوصا باید قشنگ سرشون بالا باشه

نه نمیزارم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار👶💙 مامان مهدیار👶💙 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان عــلی❤👶🏻 مامان عــلی❤👶🏻 ۸ ماهگی