از کی متکا میزارید برای بچه ها ؟؟

۴ پاسخ

من یه بالش پهن و خیلی نازک از اول میزاشتم برا جلوگیری از رفلاکس و خفگی خوب بود ولی از گردن نمیذاشتم که گردنش جمع شه از کمر میزاشتم

من از اول گذاشتم ک هم سرش فرم گرد بگیره هم خدایی نکرده خفه نشه اگ بالا بیاره

از الان بذار

من از اول گذاشتم بالش معمولی هم گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری