من یه بالش پهن و خیلی نازک از اول میزاشتم برا جلوگیری از رفلاکس و خفگی خوب بود ولی از گردن نمیذاشتم که گردنش جمع شه از کمر میزاشتم
من از اول گذاشتم ک هم سرش فرم گرد بگیره هم خدایی نکرده خفه نشه اگ بالا بیاره
از الان بذار
من از اول گذاشتم بالش معمولی هم گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.