خانم ها زیر سر بچه هاتون بالش میزارید

۷ پاسخ

بالش فرم دهی میزارم

من یه بالشت نازک می‌زارم ولی از کتفش تا سرش می‌زارم روی بالش

من ازاول گذاشتم بالشت

من چهارماهش پر شد گزاشتم

بالشت فرمدهی میزارم هم خیلی نازکه هم فرم سرش تا الان اصلا بد نشده

نه فقط زیر تشکش شیب بده تا ۶ ماه بالش نزاری بهتره

من نه،اما تشکشو شیب دار گذاشتم
سرش بالاتره،مثل تشک انتی رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۱ ماهگی
مامان مامان دختروپسرم مامان مامان دختروپسرم ۱۳ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی