بالش فرم دهی میزارم
من یه بالشت نازک میزارم ولی از کتفش تا سرش میزارم روی بالش
من ازاول گذاشتم بالشت
من چهارماهش پر شد گزاشتم
بالشت فرمدهی میزارم هم خیلی نازکه هم فرم سرش تا الان اصلا بد نشده
نه فقط زیر تشکش شیب بده تا ۶ ماه بالش نزاری بهتره
من نه،اما تشکشو شیب دار گذاشتم
سرش بالاتره،مثل تشک انتی رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.