درد پریودی توهفته ۳۷ بخاطر چیه

۴ پاسخ

اگه بیشتر شد برو بیمارستان

زایمان

منم بعضی وقتا دارم یعنی خطرناکه

بستگی ب مدل درد داره بعضی دردا کاذب هستن کلا ماه نهم ماه درده
دردی ک بگیره ول کنه طبیعیه اما دردی ک منظم باشه درد زایمانه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی
مامان نی نی 🤰 مامان نی نی 🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد