بچه کی سینه خیز می‌ره

بچه من نمیره چرا

۸ پاسخ

بچه ۳ماهه و سینه خیز رفتن؟؟؟
لابد ی سالش ک شد انتظار داری برا خونه نون هم بگیره😅

الان چ وقت سینه خیر رفتنه اخه😂

سه ماهگی زوددده

با مادر شوهرت قطع رابطه کن انگار خیلی نظر بیجا میده

نمی‌دونم مادر شوهرم میگه این عیب وایراد داره سرشم کج میترسم

وااااا هموز سه ماهشه😂😂😂
پسر من هنوز چیزی دستش نمیگیره ک ببره سمت دهنش

عجله داری 🫠

زوده هنوز بعضی بچه ها اصلا نمیرن

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی
مامان فرشته
👼 مامان فرشته 👼 ۱۶ ماهگی
مامان ریحانه🌱 مامان ریحانه🌱 ۷ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان نویان کوچولو🦕 مامان نویان کوچولو🦕 ۵ ماهگی
مامان نیلا خانم مامان نیلا خانم ۱۰ ماهگی