مامانای که ۱۷هفته هستن
چه علائمی دارن

۷ پاسخ

کمر درد شدید. یبوست. حالت تهوع و سر درد

تهوع. گاهی کمردرد و سردرد

هیچی فقط گسنه میشم زیاد

هیچی فقط سینه درد گاهی کمرم

منو شما دقیقا هم هفته هستیم
کی میرید آنومالی؟

یبوست، گاهی سینه درد، خستگی و مهم تر از همه کمر درد کمر درد درواقع درد لگنه

یبوست🤣

سوال های مرتبط

مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان گونش و آران 💙 مامان گونش و آران 💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری