خانما باز کردن بخیه های سزارین درد داره؟

۶ پاسخ

نه عزیزم

منظورت کشیدن بخیه هات رو میگی ؟نه اگه خوب جوش خورده باشه درد نداره عزیز اگه عفونت داشته باَشی میزارن تا خشک بشه عفونتش بعد میکشن تا ۱۰ روز بعد زایمان میکشن بخیه رو

نه اصلا

نه

نه اصلا

من اصلا نفهميدم اصلاااااااا

سوال های مرتبط

مامان یزدان جون مامان یزدان جون ۶ ماهگی
مامان ملكـــا🎀 مامان ملكـــا🎀 ۸ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان آوا جون مامان آوا جون ۱۵ ماهگی