۱۲ پاسخ

ن اصلا، منم از بس درد کشیده بودم تحمل درد جدیدو نداشتم، الحمدلله کشیدن نخ بخیه هیچ دردی نداشت.

نه اصلاااا

نه اصلا

ن اصلا منم خیلی میترسیدم

نه اصلا ااااا

اصلااااا

اصلاا

بخیه من جذبی بود

اصلا

نه اصلا درد نداره...کلا ده ثانیه هم زمان نمیبره

نه بابا

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان یزدان جون مامان یزدان جون ۶ ماهگی
مامان ملكـــا🎀 مامان ملكـــا🎀 ۸ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد