سلام خانم های که تجربه دارین کشیدین بخیه سزارین درد داره

۱۱ پاسخ

نه اصلا تودردای ازاون خیلی شدیدترروتحمل کردی اون که اصلاچیزی نیست

نه نداره

ن اصلا حسشم نمیکنی

واقعاااا درد نداره من یه ذره هم متوجه نشدم

مث اینه که یه مو بین انگشتات بذاری و بکشیش☺️

نه اصلا

نه عزیزم اصلا

سلام نه من که اصلا نفهمیدم کششیدش دکتر گفت تموم شد

نه اصلا نمیفهمی

من که وقتی برا دخترخالمو میکشیدن پیشش بودم میگفت دردی نداشت

اصلا نمیفهمی

سوال های مرتبط

مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد