امپول النوا آزاد ۱۱ ملیونن و نیم یا خدااا

۱۱ پاسخ

بله النوا متاسفانه قیمتش بالاس

ولی دکتر ب من برگه داد رفتم
بیمه تایید کرد اومدم از داروخونه گرفتم تقریبا ۱م ت


تزریق کردم ولی اون حدی ک دکتر انتظار داش روی تخمک ها تاثیر نذاشته بود
و مجبور شدم سه دوره سینال خودکاری بزنم
و یک دوره هم پیورگان

اردیبهشت که من گرفتم ۱۰تومن بود

تکمیلی نداری ؟

بله مگه بیمه نیستی؟

یاخدا😲

پیدا کردی؟بیمه نداد؟

برا چیه

بیمه ندارین؟؟

برای چی خوبه ؟دکترت کیه عزیزم

خب آزاد آره دیگه
ولی با بیمه کم میشه حدود ۱ تومن

برای چیه مگه اینقدرگرون؟

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری