خانمها کیا روز ۱۱ سیکلشون آمپول آزاد سازی زدن؟

۴ پاسخ

سلام روز ۱۲ سیکل سونو بدید اگه سایز فولی مناسب بود یعنی ۱۸ تا ۲۳ بود تزریق میشه

باید سنو انجام بدی اگ فولیکول خوب داشته باشی باید بزنی من ۱۴ سیکل زدم

منم 13 سیکلم دوتا زذم

من ۱۳ سیکلم زدم دوتا

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته هفدهم بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری