خیر چرا مثلا بیهوشت کنن انتقال سخت نیس که
من با بیهوشی بودم
خنده داره اگر برای انتقال بیهوش کنن برای سنوداخلی هم باید بیهوش کنن اخه درد نداره مثل سنویه تازه دردش کمتره
نیاز به بیهوشی نیست اصن درد ندارع مثل معاینس
انتقال جنین اصلا درد نداره که نیاز به بیهوشی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.