کسی سنو انتی پیش عاطفه اکبری رفته چطوره

۳ پاسخ

من همه سونو هام پیشش رفتم خیلی خوب و دقیق هس گ

برو پیش یزدان پناه واقعا عالیع

سر دخترم رفتم
خوبه ولی خیلی خوش اخلاق نیست

سوال های مرتبط

مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی