۵ پاسخ

ادرسش کجاست؟

دکتر حسین غفاری؟ خیلی دکتر خوبیه

من برای انومالی رفتم قبل بارداریم رفتم واقعا ادم خوبیه از همه نظر

من هم سربارداری اولم رفتم اونجاهم بارداری دومم. بهترین دکترهستن وباصبروحوصله بچتونشون میده وباجزئیات چک میکنه همه چیو. همراهی ام راه میدن وخیلی ام پایه ی توتعیین جنسیت. سردخترم جنسیتوروبرگه برام نوشت سرپسرم خودش پیشنهاددادکه بادکنک بگیرم بترکونه

من ان تی نرفتم ولی سونوگرافیه خیلی خوبیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🥺🍓 مامان توت فرنگی 🥺🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی