من رفتم هفته پیش ۶/۳۰۰
2 تومن
من یکشنبه میخوام برم.سونو4800
ازمایش 2 تومن
من این هفته انجام دادم با بیمه سلامت فقط سونو ۱۷۰۰
سونو ۵۷۰۰
آزمایش ۱۸۰۰
۲۸۰۰سونو
من سونو ۲ میلیون و ۶۰۰
ازمایش اولش ۲ میلیون
ازمایش دومش ۴ میلیون و ۷۰۰
من آزمایشم بیمه قبول نکرد برا یکشنبه نوبت دارم ۱۸۰۰ ولی سنو رو هنوز نرفتم ببینم چقدره
دکتر من خودش سونو هم انجام میده 1500
چرا انقد زیاد گرفتن از شما!!
من مرکز خصوصی ۴۲۰۰
من فروردین رفتم سونو ازاد ۳۵۰۰شد ازمایش ۱۷۰۰ بستگی به شهرت داره
خواهر شوهرم رفته سه تومن بستگی داره
سونو ۳۲۰۰
ازمایش ۱۷۰۰
بیمه تامین اجتماعی ک فقط رو ازمایش قبول کردن
از من ۲۵۰۰ گرفتن
سونو فقط دو و نیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.