موز رفلاکس رو تشدید میکنه؟
نمیشه بدم به حنا؟

۲ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نداره
ولی زیادیش یبوست میاره
من تو هفته دو سه وعده میدم به مهوا

نه تشدبد نمبکنه بده دختر منم رفلاکس داشت از ۴ ماهگی موز میخوره زیادم میخوره

سوال های مرتبط

مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان جان مادر مامان جان مادر ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۱۳ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۹ ماهگی
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۹ ماهگی