۴ پاسخ

دختر اولم ۲۷۰۰بود دنیاامدی

چند هفته رفتی سونو وزن

لیدی میل بخور

من ۳۳ هفته و ۶ روز ۲۲۰۰ بود برای شماهم فکر کنم خوبه قرارع دوباره ۳۷ هفته برم ببینم وزنش رفته بالا یا نه آخه هیچی نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط