خانما من زیرشکم‌ سمت راستم درد میکنه طبیعیه؟

۲ پاسخ

منم درد دارم کمر و زیرشکمم حالت کشیدگی داره.اگه سمت راستم هم چپم.میگیره و ول میکنه همش

اگر ادامه دار باشه و لکه بینی داشته باشی نه. ولی طبیعیه بقیه ش

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی