توی ماه شیش چند بار باید بریم پیش دکتر ؟

۷ پاسخ

مگه تحت نظر دکتر نیستی بهت میگه کی باید بیای برای من یه ازمایشه با سونو بیومتری

من از انومالی نرفتم بهداشت میرفتم قلبشو گوش میکردم و وزن فشار میگرفت میومدم

سلام مامانا،من هفته بیست و سه بارداری ام،خیلی گرسنه ام میشه ولی یکی دو لقمه بیشتر نمیتونم بخورم سر دلم پر میشه،اشتها دارم ولی حس میکنم معده ام پر شده و دیگه جا ندارم...همش هم سوزش سر دل دارم

یبار میری چکاب شکمی انجام میده ووزن وفشار رو وازمایش رو میتویسه وبعدنتیجه رو میبری که برلی ۳۱ ۳۲ هفته سنو بنویسه

من امروز رفتم دکتر کار خاصی نکرد فقط وزن و فشار گرفت گفت ۲۸هفتگی بیا برات آزمایش و سونو بنویسم

یه بار برا آزمایش قند گلوکز

عزیزم آزمایش کلوگز رو شما انجام دادید

سوال های مرتبط

مامان هلنا و دوقلوها مامان هلنا و دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری