۶ پاسخ

عزیزم هر زمان بری چکاپ خودشون تایم مراجعه بعدیتو میگن

آره زده برای برج ده برم

خودشون تایم میدن بهت

اگر سالم هستی برو. بمن ماهی ببار میگن بیا وزن بگیریم. منتها من استراحت مطلقم تماس میگیرم هر سوالی دارم راهنماییم میکنن گفتن خونه وزن بگیر بگو برات قبت کنیم

ماهی یک بار

ماه های اول هر ماه ماههای اخر هر دوهفته. ماه نهم هر هفته

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان سهيل مامان سهيل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وسوم بارداری