۶ پاسخ

منم الان دقیقا همینجوری هستم 3 روزه

من چند روزه اینجوریم رفتم دکتر قرص و امپول داد گفت انقباضه😐

طبیعیه رحم داره بزرگ میشه

منم چند روزه اینجوریم،انقباضه فکر کنم عزیزم،الان دیگه شدتش کم شده،ولی دردش واسم زیاد بود

خب جای نگرانی نیست کوچولوت داره بزرگ میشه 🥰

طبیعیه بخاطر اینکه بچه داره رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان هديه خدا مامان هديه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری