۶ پاسخ

منم اونجوری وقتی یبوست دارم اینجوری میشم

دعا میکنم برات ک‌این ویروس جدیده نباشه.... الان ۷روزه خودم و ۱۴روزه پسرم درگیرشه ... از دلپیچه شبا خابم نمبرد

منم اینجوری میشم
ولی دسشویی برم خوب میشم

دستشويي بري خوب نميشه؟

من بیشتر مواقع بعد غذا خوردن عمین حالت و دارم توی دلم پیچ میخوره بعضی. مواقع با درده بعضی مواقع انگار میگفتن عادیه

حتما موعد پریودت بوده این تاریخ

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری