خانما خطر داره دلم درد میگیره مثل دلپیچه ولی یبوستم..ی

۳ پاسخ

فقط چای نبات بخور

شربت الو باریج بخر اب رو اتیشه یبوست منو کامل از بین برد ضررم نداره

ملین زیاد بخور
ناشتا حتما خاکشیر بجوشون بخور
روی برنجت کره بزار بخور
روغن زیتون و کاهو زیاد بخور
نزار یبوست بگیری دور از جونت بواسیر میشه میمونه بهت من یادگاری از بارداری قبلیم بواسیر موند برام که خیلی هم اذیت کنندس

سوال های مرتبط

مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد