نه طبیعیه فقط شکمت رو بگیر با دست من احساس میکنم که با هر عطسه بچم میخاد زایمان بشه
من ی مدت سرفه میکردم دلم خیلی درد میگرفت توی حالت نشسته خیلی بهتر بود میخابیدم دردش شدیدتر بود
نه طبیعیه ولی سرفه یا عطسه که میزنی شکمتو بگیر کمتر فشار بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.