۵ پاسخ

اگه آزمایش غربالگری اولت ریسکش کم باشه پزشک درخواست غربالگری دوم نمیده مگر اینکه بعضی دکترا حساس هستن و مینویسن،واسه من گفت لازم نیست

اره خونم هست

ن‌ فقط سونو دادم دیگه آزمایشی نگفتن بدن

اره من ازمایش خون دادم

نه

سوال های مرتبط