خانما کسی از این قرصه میخوره ؟

تصویر
۹ پاسخ

آره من

اره عزیزم‌منم میخورم دکتر تجویز کرده شبی یه دونه ❤️

من ففول پلاس میخورم

من میخورم شب یکی

من میخورم

اره من شبی یکی میخورم

نه من نمیخورم

من میخورم قرص دیگ بهم نمیفتاد یبوست شدید داشتم. اینا رو میخورم اوکیم

اره من فقط بااین اوکیم
بابقیه قرص اهنا یبوست میگیرم

سوال های مرتبط

مامان معجزه😍🌹 مامان معجزه😍🌹 ۱ ماهگی
مامان نوتلا مامان نوتلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رقیه مامان رقیه ۸ ماهگی
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ونهم بارداری