این قرصه چی بچه ها؟؟ کسی استفاده کرده؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

اره من دارم خیلی بوی گندی میده

سلام عزیزم
مولتی ویتامین هستش
دکتر به من داده وبه شدت اشتهارو باز می کنه

والا اگه اشتها آوره منم همینو بخرم دکترم پروگمام داده ولی زیاد رد اشتها اثری نداره🥲

دکتر به من داد مکمل خیلی خوبیه اشتها اوره

منم میخورم اشتهااوره وبدبو🥴

سلام مولتی ویتامین
اره من استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان 🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته بیست‌وششم بارداری