این پودر برا چی خوبه ؟ کسی برای بچه اش استفاده کرده ؟

تصویر
۵ پاسخ

دکتر قرصش به دخترم داد برای حساسیت داد

اره خوبه عزیزم پودره تو دهانش بریز

برای سرفه،آلرژی واسم
داخل ماست ،آب یا شیر بدین بخوره

برا سرفه خوبه من سال قبل قرصشو میخوردم
خیلی خوبه

برای سرفه،آلرژی واسم
داخل ماست ،آب یا شیر بدین بخوره

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی