سلام کسی برا یبوست پودر پیسیلیوم استفاده کرده عوارض نداره؟

۳ پاسخ

من استفاده کردم روش هم نوشته برای یبوست بارداری ولی ذره ای تاثیر نذاشت روم تازه من شربت لاکتولوز هم خریده بودم دوقاشق بعد صبحانه دوتا بعد ناهار دوتا بعد شام میخوردم همراهش ولی انگار آب خوردم اثر نداشت الوچه انجیر روغن زیتون هم که نگم برات دیگه
اخرش شربت مگنی میلک نجاتم داد حدود سه چهارتا قوطی که خوردم کلا درمان شد حالا دیگه یه قوطی پلم دارم مدتیه نخوردم ولی خوبم خداروشکر
من یبوستم جوری بود که بیرون زدگی پیدا کردم خون میومد نمیتونستم بشینم

به جاش الو بخور.روغن زیتون بخور.لواشک بخور

تو بارداری برای یبوست فقط شربت منیزیم هیدروکساید مجازه

سوال های مرتبط

مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری