خوبه درد وکم میکنه
بله من اوایل بارداری استفاده کردم برای جلوگیری از سقط
من چون هماتوم دارم دکترم نوشته هفته ای یدونه
5 تا دارم، ایرانیش رو البته. تا 5 هفته ، هفته ای یکی، شیاف 400 هم شبی یکی.
دکتر بهت گفت چطور مصرف کنی؟ مشکلت چی بود ایناروداد؟
اره من هفته ای یکی میزدم
پروژسترون خارجیه من ایرانیش استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.