سلام کسی از این آمپول ها استفاده کرده

تصویر
۶ پاسخ

خوبه درد وکم میکنه

بله من اوایل بارداری استفاده کردم برای جلوگیری از سقط

من چون هماتوم دارم دکترم نوشته هفته ای یدونه

5 تا دارم، ایرانیش رو البته. تا 5 هفته ، هفته ای یکی، شیاف 400 هم شبی یکی.
دکتر بهت گفت چطور مصرف کنی؟ مشکلت چی بود ایناروداد؟

اره من هفته ای یکی میزدم

پروژسترون خارجیه من ایرانیش استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه خانم😍 مامان پناه خانم😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد ومرسانا مامان محمد ومرسانا روزهای ابتدایی تولد