سلام..آمپول فمولایف ۵۰۰ برا چیه ؟؟کسی استفاده کرده.؟

۲ پاسخ

هورمون بارداری هست برای جلوگیری از سقط و زایمان زودرس

پروژسترونه،برای انقباضات رحمی و جلوگیری از زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وچهارم بارداری