کیا تجربه زدن آمپول هفتگی فمولایف رو دارن؟خوبه؟

۳ پاسخ

منم میزنم روغنیه امپولش درد داره ولی جای بچه رو سفت میکنه

من چون درد داشتم دکترم بهم داد سه هفته زدم

چه نوع آمپولی هست براچی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی