دست پا نوزاد شماهم سرد میشه؟؟

۸ پاسخ

اره حالا پاش یکم گرم ولی دستش سرده

اررره

سرد بودن دست و پای نوزاد معمولاً طبیعی است، مخصوصاً در هفته‌های اول تولد. 🌿
چون گردش خون نوزاد هنوز کامل تنظیم نشده، خون بیشتر به اندام‌های حیاتی (مثل مغز و قلب) می‌ره و کمتر به دست‌و‌پا می‌رسه.

✅ نکات مهم:
• اگر فقط دست و پاست سرده ولی رنگشون طبیعی (صورتی) هست، جای نگرانی نیست.
• اگه رنگشون کبود یا خیلی رنگ‌پریده شد، یا نوزاد بی‌حال بود، باید سریع به پزشک مراجعه بشه.
• پوشوندن نوزاد با لباس نخی گرم و جوراب کافیه، زیادی گرمش نکن چون ممکنه باعث تعریق و سرماخوردگی بشه.

قنداقش کن عزیزم

نه دکتر گف طبیعیه نوزاد دست و‌پاش یخه ربطی به گرما سرما نداره
بخاطر گردش خونشه

سردشه که دستو پاش یخه

اره

بله ‌

سوال های مرتبط

مامان ملورین و محمد مامان ملورین و محمد ۱۱ ماهگی
مامان بی‌بی پناه🎀💚 مامان بی‌بی پناه🎀💚 ۳ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان پسملا🧿 مامان پسملا🧿 ۶ ماهگی
مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی