۳ پاسخ

چرا برفک میزنن بچه ها

منم درگیرشم نیستاتین دادم خوب نمیشه دکترم بردم ی شربت دیگه داد اونم خوبش نمیکنه چکارکنم خیلی اذیته

همون مترونیدازول به سینه خودت بزن کم میشه

سوال های مرتبط