خانما بنظرت این ماه میشه باردار بشم

تصویر
۸ پاسخ

انشاا... عالیه فولیکول هات

اره هم ضخامت خوبه هم سایز فولکول

انشالله

خوبهههه اصدلم کن

اون فولیکول سایز ۱۹ عالیه ضخامتت هم خوبه انشالله باردار میشی

همه چیز به خواست خداست،اقدام کن ان شاالله دلخوش بشی،اصلا استرس نداشته باش

انشالله

ان شاءالله
فولیکول غالب داری اقدام کن

سوال های مرتبط

مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
مامان ابرا مامان ابرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان معجزه‌ی خدا مامان معجزه‌ی خدا هفته سی‌وهفتم بارداری