اخه چی میشه این ماه با دوفامد باردار بشم🥲

۹ پاسخ

منم ۶روز میخورم امشب میشه ۷ شب انشالله بعدش باردار بشیم

دوفامد ربطی ب بارداری نداره عزیزم اصن ربطی ب تخمک گزاری و آزاد شدن و رشدش نداره

میشی انشالله خدابزرگه

ان شالله میشی عزیزم کاش پودر اینو فولیک بگیری استفاده کنی

تحت نظر چ دکتری هستی ؟

منم دوفامد مصرف کردم تنبلی دارم فعلا شش روزه قطع کردم

دوفامد برای چیه

ایشالا که بشی🤲🤲🤲🤲

چقدبه موعدته ازقطعش چقدرگذشته؟

سوال های مرتبط

مامان اویان مامان اویان هفته سی‌وهشتم بارداری