۲ پاسخ

عزیزم شما آزمایش خون گرفتین؟چند سی سی خون گرفتن؟گریه کرد دخترتون؟

نبردم

سوال های مرتبط

مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان یاسمین ❤️نازنین مامان یاسمین ❤️نازنین ۱۶ ماهگی