۲ پاسخ

تامین اجتماعیه.
بیمه عمرم خودم داشتم میخوام انتقال بدم ب اسمش هی پشت گوش میندازم

من خودم رو چهارسال پیش بیمه عمر و زندگی خاورمیانه کردم به اسم من هست اما به کام پسرم وقتی ۱۷ سالش بشه بیمه من میشه ۲۰ سال و با پولش براش کاری میکنم جدا از بیمه زمین خونه براش گرفتم طلا هم هر ماه ۷۰تا ۸۰ تومن میگیرم براش طلای بدون اجرت

سوال های مرتبط

مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی