دخترا جواب آزمایشم خوبه قند و تیروئیدم

تصویر
۴ پاسخ

تیروئیدت کم کاره منم مثل شما بودم رفتم پیش متخصص دارو داد بهم لووتیروکسین 50 .

ن دوتاش خوبه

برای منم ۴عه گفت کم کاره باید قرص بخوری

کم کاره تیرویید قندت عالیع

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان ۷ ماهگی
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان ۷ ماهگی
مامان ویانا🎀🩷 مامان ویانا🎀🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرهای گلم💖 مامان پسرهای گلم💖 ۲ ماهگی
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان ۷ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۳ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی