خانوما آزمایشم و می‌بینید بگید خوبه یا بد؟
برای تیروییدم قرص می‌خوردم

تصویر
۴ پاسخ

واسه من تیرویدم ۴ بود اول بارداری ۴ روز در هفته ۵۰ میخوردم.
۱۱ هفته ازمایش دادم دوباره شده بود ۲. کرد ۵ روز در هفته ۵۰

ببین زدم هوش مصنوعی میگه خوبه پایین نیست از حد نرمال خوبه

تصویر

تیروییدت پایینه که
من ۳ بود یه قرص ۵۰ میخورم

پر کاری تروئید داشتی عزیزم ؟

سوال های مرتبط

مامان ویانا🎀🩷 مامان ویانا🎀🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان دخمل مامان دخمل ۴ ماهگی
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری