تیروییدم خوبه؟ یا کمه

تصویر
۸ پاسخ

خیلی خوبه

با دارو کنترل کنترل شدس قطع بشه میره بالا بدون نظر پزشک قطع نکن خطرناکه

اگه دارو استفاده میکنید طبق همیشه ادامه دهید

نرماله . من ۳ بود گف لب مرزه

اره عزیزم نرماله

بله خوبه عددش یک هست نرماله

آره خوبه عزیزم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان ویانا🎀🩷 مامان ویانا🎀🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری