خانوما تیروییدم ۳.۸۰ باید قرص و هرروز بخورم؟

۳ پاسخ

حتما دوزش رو از دکتر غدد بپرس

منم ۳.۸۰بود تیروئیدم دکترم برام لووتیروکسین ۵۰داده

دارو که میخواد ولی دوزشو دکترت مشخص میکنه ن کسایی که اینجا هستن

سوال های مرتبط