میشه بگید جواب آزمایشم خوبه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

خوبه ولی عدد مام هات بالا هست
دکتر چیزی بهت نگفت؟
منم بالا بود واسم کواد مارکر نوشت

خوبه عزیز

خوبه عزیزم دکتر جنسیت رو احتمال چی داد

خوبه..

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💖ماهلین💖 مامان 💖ماهلین💖 ۵ ماهگی
مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان صدرا 🩵 رستا 🩷 مامان صدرا 🩵 رستا 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان ۷ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۳ ماهگی