سونو چطوره خوبه ؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم دقیقا چن هفته ای؟
کی باید سزارین شی؟؟

چرا وزن نزده؟؟

خوبه واسه من همین سونوم بد بود بستری شدم امپول فشار بهم زدن چه بد بود بچت بریچه خوب سزارین کن

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری