خانوما سونو شریان رحمی چطوره خوبه؟

تصویر
۲ پاسخ

فک کنم داری شریان رحمی
منم داشتم انامولی رفتم سنو داپلر هم دادم شریان داشتم اسپرین شروع کردم شبی دوتا

این سونو چی ما هم باید بدیم؟ اخه من ندادم هیچ

سوال های مرتبط