۴ پاسخ

اینجوری بهت بگم که مادر بزرگم که رحم و تخمدان ندارن رفتن واسه چکاپ
گفتن رحم و تخمدان ها سالم و طبیعی 😐

سونو رفتم خوبه بود سال۴۰۳ برای تعیین جنسیت دقیق بود

واسه دقت و کیفیت برو علم الهدایی

من که همیشه پدرم‌رو‌بردم راضی بودیم ،برای بارداری نمی‌دونم راستش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد